دیدار در شب

وچهره شگفت ازانسوی دریچه به من گفت ((حق باکیست که می بیند من مثل حس گمشدگی وحشت آورم اماخدای من آیاچگونه می شودازمن ترسید؟                                                

سلام

سلام سلامی دوباره به عشق قدیمی به عشقی که پر از فداکاری است .

 

میگم چرا تمام مردم دنیا با عشق زندگی میکنن ؟!!!! چرا تمام آدمها فقط  میخوان

 

در راه عشق فدا بشن خوب این سوالی هست که من کردم و خودم هم بهش پاسخ

 

میدم .

 

میدونی چرا چون انسان آفریده شده تا با عشق کارهاشو پیش ببره چون فقط عشق

 

هست که میتونه یه زندگیه دوباره به آدم ببخشه چون انسان محتاج عشق هست

 

اگر عشقی نبود خدا هم این دنیایی که حالا کوچیک و نامرد شده رو بوجود

 

نمی آورد . خوب اگر انسان نمیخواست با عشق زندگی کنه حتما" این دنیا هم برای

 

توهی بود و بجز پوچی هیچ دبگهای نداشت .

 

خوب حالا حرف من اینه که بیاید با یک صدا عشق رو فریاد بزنیم و بگیم خدا

 

ممنون هستیم که این هدیه ی خوبت رو تقدیم ما کردی و حالا با هم بگیم دورد

 

......................................بر عشق بی پایان .......................................

 

خوب دوستان شما هم میتونید در این مورد با هم بحث کنید خوشحال میشم نظر

 

شما رو در مورد عشق بدونم .

 

گفتم ای عشق من از چیز دگر می ترسم .
گفت : آن چیز دگر ، نیست دگر ، هیچ مگو ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/11/13 ساعت 14:31

عشق یعنی از خود گذشتن متصل شد ن به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد